niedziela, 13 lipca 2014

First Snow w moim wydaniu

Skończyłam chustę razemrobioną z IK. Od początku wiedziałam, że nie będzie falban. Nie miałam konkretnego planu. 13 powtórzeń wzoru śnieżnego a dalej to już to co do głowy wpadło. Początkowo miały być dwa kolory pasków na dole ale stwierdziłam, że co za dużo to nie zdrowo i pozostał samotny róż. Zakończyłam chustę szydełkiem, 2 oczka razem i 3 oczka łańcuszka. Dzięki temu mogłam powyciągać lekkie ząbki na końcu chusty :) Chustę robiłam z Lanagold 800 Alize i poasek różowy Etamin YarnArt, druty 4,0. 




Lanagold 800 Alize. W skłądzie czuć akryl. Nitka jest puchata ale równa. Chusta łatwo się zblokowała ale już widzę, że na jej końcach ząbki nie będą długo trzymały fasonu. W mojej ocenie włóczka nie należy do najmilszych jeśli chodzi o wyroby dla dzieci.