piątek, 4 lipca 2014

Dzieje się

Jak zapowiedziałam w poprzednim poście zaczynam zabawę. Na pled / koc wybrałam włóczkę Baby Red Heart. Próbka wyszła zbliżona do tej filmowej (21 oczek na 10 cm w filmie 18 oczek przy włóczce Soft, która jest na druty nr 5). Ja swoje kwadraty będę robiła na drutach 3,25. Już mi się podoba :) Jeden kwadrat 21 cm jest zrobiony. Kolejny właśnie się zaczął. Włóczka jest superowa, tak milutka, że nie wiem dla kogo będzie ten kocyk :) 



Rozpoczęłam też razemrobienie chusty First Snow  z IK. Włóczki jakie wybrałam poniżej. Ale nie jestem pewna czy nie wprowadzę zmiany.
Dopiero teraz zauważyłam, że zdjęcie jest do góry nogami. Trudno, nie mam czasu na poprawę.


Kupując powyższe wełenki nie mogłam sobie odmówić zakupienia wielkiego motka. Od zawsze chciałam mieć wielki motek włóczki. Na zdjęciu od lewej motek 30 g i obok 200 g. Jeszcze nie wiem co z tej włóczki powstanie. Musiałam mieć i koniec!

Kocyk z kwadratów robi się. A jakże by inaczej :)