sobota, 23 lipca 2016

Torba i pan hipcio

Torba powstała z włóczki Dora. Wykorzystałam przy niej  półsłupki nawijane i szydełko 4,0. Inspiracją do jej wykonania był ten film.
Opaska to zwykłe półsłupki nawijane i do tego przyszyty kwiatek.


Pani hipcio była samotna więc powstał pan hipcio :) Jak wykonać hipcia jest pokazane tutaj.



Do tej chwili wszystkie zabawki powstawały z włóczki Kotek Arelan. Włóczka miła, w wielu kolorach i dostępna w sklepach stacjonarnych (jak jest wielka potrzeba). 
Ostatnio jednak skusiłam się na zakupienie włóczki Dora w sklepie Pasdam. Przy okazji polecam ten sklep, bo przesyłka była szybka, w moim przypadku darmowa i jest duży wybór włóczek i nie tylko. 
Z włóczki Dora zrobiłam jasnego misia. Niebieski miś zrobiony jest z Kotka. 
Z włóczką Dora pracowało się przyjemnie choć już w pierwszym motku napotkałam na zgrubienie i supełek :( Czego nie doświadczyłam od kilku lat przy pracy z włóczką Kotek. Ma ona połysk i w porównaniu do Kotka wydaje się być cieńsza. Mimo użycia tego samego szydełka co w niebieskim misiu (3,5), beżowy miś wyszedł nieco mniejszy. Grubością i fakturą trochę przypomina mi włóczkę Bella Red Heart. Nie skreślam jej ale nie wiem czy kolejne kolorowe motki będą Dora czy jednak sprawdzony do takich celów Kotek.