niedziela, 4 października 2015

poduszka

Pierwszy raz szydełkowałam poszewkę na poduszkę i jestem z niej bardzo zadowolona :) Pomysł na taką poduszkę kiełkował jak tylko zobaczyłam wzór bavarian crochet, który pokazywała Ania. Już wybierałam nowe włóczki, kiedy stwierdziłam, że chyba spróbuję pozbyć się niechcianych motków bawełny, które zalegają po kątach. To była dobra myśl, bo poszewka moim zdaniem wyszła fajnie a ja pozbyłam się części włóczek (jeszcze ich trochę zostało).  Z tyłu zrobiłam duży kwadrat, dorobiłam zakładkę od dołu i doszyłam 2 guziki.




Ostatnio nabyłam w pasmanterii stacjonarnej świetną włóczkę. Elian exklusiv kolor 70501. Jest to akryl 90% z poliamidem 10% (ma odstające błyszczące włoski).  Na zdjęciu nie widać dobrze koloru ale jest to piękna czerwień / wiśnia połączona z chabrem (można zerknąć na stronę producenta).  
Wyszydełkowałam z niej czapkę i chustę. Czapkę szydełkiem 4,0 i 3,5 a chustę 6,0.